czwartek, 15 maja 2014

Ograniczenia

  Dzisiejszy post napiszę o ograniczeniach. Jest on zainspirowany kawałkiem : Czarnego HIFI - Ludzie mówią wciąż.

  Każdego dnia jesteśmy namawiani do wzięcia udziału w tysiącach imprez - tak wiem, jestem taki popularny :D. A tak na poważnie, dostajemy wielkie ilości propozycji, co jest w sumie w porządku i nie wadzi to nikomu, a w szczególności mi, ale moglibyśmy uszanować odmowę. Staramy się na siłę przekonać kogoś do naszego zdania. Ludzie dajmy sobie trochę luzu, pisałem już, że każdy z nas jest inny. Powiem szczerze, nie lubię chodzić na imprezy z jednego powodu. Na każdej jestem namawiany, do przyjęcia wysokoprocentowego płynu. Nie obchodzi kogoś to, że nie kręci mnie faza po używkach, po prostu to nie mój świat. Kiedy słyszę zdania "Ze mną się nie napijesz?" wydaje mi się, że trafiłem do kiepskiej polskiej komedii. Według mnie to jest ciekawe, że jesteśmy wszyscy różni. Gdybym podobał się każdej dziewczynie wyobraźcie sobie jak byłoby nudno (Tak na prawdę pewnie jestem tragicznym partnerem do związków, dlatego bardzo doceniam to, że moja wybranka mnie akceptuje :D). Wyobraźcie sobie jak nudno by było gdyby każdy z nas chciał być świetnym piłkarzem, albo inżynierem. Piękno tkwi w różnorodności. Wiem, że trudno postawić się swojej rodzinie, przyjaciołom, znajomym lub ogólnie pojętemu społeczeństwu, ale później będziesz miał/miała pracę, której nie będziesz lubił i pracował dzień w dzień, by przeżyć kolejną dobę robiąc coś czego nienawidzisz. Jaki w tym sens? Robić coś wbrew sobie jest niezgodne z naszą naturą, przez to tracimy sens życia. Wszyscy wiedzą, że trzeba utrzymać swoją rodzinę, wiem że to nie jest proste. Powiem więcej, jest to diabelnie trudne, dlatego szanujmy pracę swoich rodziców i doceńmy to jak się dla nas starają. Postarajmy się zrozumieć to, że chcą oni dla nas jak najlepiej, dlatego musimy wyperswadować im jakoś to, że mamy inne plany na siebie. Każda sekunda jest wyborem, możemy w jednej chwili zrobić coś wspaniałego, jak i wyburzyć kolejną cnotę. Wybór należy do nas i nikt nie powie mi, że jest inaczej. Jesteśmy ograniczani przez różne rzeczy - status społeczny, narodowość, płeć. Nieważne jak wiele ich jest, nie musimy ich jeszcze sobie dodawać. Trzeba jednak pamiętać, że to co robimy nie ma wpływu tylko na naszą skromną osobę, ale także na otoczenie. Róbmy to co kochamy, ale nie przyczyniajmy się do krzywdy innych. Bóg dał nam różne talenty, naszym zadaniem jest je umiejętnie wykorzystać i oszlifować. Nie ma osoby dobrej we wszystkim, tak jak i nie ma osoby, która nie cechuje się jakąś cnotą godnej uwagi. Piszę jakbym był scenarzystą jakiegoś niskobudżetowego filmu psychologicznego, ale taka jest prawda. Najgorsze co możemy zrobić to poddać się bez próby stworzenia czegoś pięknego. Co zostanie po nas gdy odejdziemy?
Autor: Heski



Piosenka, która była inspiracją: https://www.youtube.com/watch?v=tonOPLdq2NQ
                                                                                                                       ~Okwezrd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz