wtorek, 20 maja 2014

Film dnia - dzięki

  Co jakiś czas będzie pojawiał się event, który nazwałem "film dnia". Będzie to dzieło kompletnie bez mojej recenzji, które po prostu jakoś zareklamuje na dziś jest to : Legenda 1900.

  Filmem, który zdecydowanie zasługuje na recenzje jest V jak Vendetta. Film, który nie tylko jest świetnym kinem akcji, ale również genialnym filmem psychologicznym. Reżyser zabiera nas w świat pełen intryg, ludzi zniewolonych przez rząd, i idei, które są nieśmiertelne. W kraju gdzie wszystko jest odgórnie narzucane, ludzie są marionetkami, a władza stara się ogłupić naród, zderzą się dwa światy. Młodej kobiety i niejakiego V.

   Dobra, dzisiejszy post będzie o dniu mamy. Zbliża się ten dzień wielkimi krokami, a ja wciąż nie wiem co kupić. Pomysły równie szybko wchodzą do mojej głowy, co z niej wychodzą. Wiem, że na świecie jest masa zbuntowanych nastolatków, którzy twierdzą, że rodzice nas ograniczają, nie pozwalają chodzić na super imprezy bla bla bla. Za każdym razem gdy słyszę takie bezsensowne biadolenie, chce mi się płakać. Twoja mama dała ci życie, wychowała, karmiła każdego dnia, a zamiast jej posłuchać wolisz pójść na imprezę z kumplami, którzy pewnie tak na prawdę nie chcą dla Ciebie dobrze. W tym dniu chcę podziękować za wszystko co dla mnie zrobiła, że gdy byłem mały pomagała mi się ubrać, uczyć się, chodzić.. Za to, że mnie wspierała i pocieszała gdy się smuciłem. Gdy byłem samotny zawsze starałaś się mi pomóc.
Bardzo Ci dziękuję ( jeśli to czytasz ), za to, że każdego dnia wstajesz wcześniej by zrobić mi śniadanie, sprzątasz mi burdel w pokoju, za to że się gniewasz kiedy coś źle zrobię. Nie ma bardziej bezinteresownej miłości niż ta, którą otrzymujemy od rodziny. Nigdy nie wiesz co może się zdarzyć, wypadek, choroba i co wtedy jej powiesz? Wiem, że nie jestem idealnym synem i wiem też, nie zawsze daję powody do dumy. Miałem wiele wpadek, co poradzić, ale mamo obiecuję Ci, że będę się starał wszystko naprawiać. Dzięki, że jesteś .
                                                                ~Okwezrd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz