niedziela, 18 maja 2014

Century - do przodu

  Dziś skończyłem czytać Century: Ognisty Pierścień. Książka bardzo ciekawa, jeśli ktoś czytał Ulysses'a Moore'a może zauważyć, że jest to powieść tego samego autora, zaznaczam jednak, nie tego samego pokroju. W pierwszej części mamy do czynienia z przygodami czwórki nastolatków, którzy próbują odnaleźć tajemniczy Ognisty Pierścień. Akcja utworu toczy się we Włoszech i powiem szczerze, że może się podobać. Widać, że Pierdomenico ma duże pojęcie na temat przeszłości swojego kraju. Książka jest lekką lekturą, można ją czytać w każdym wieku. Ja lubię książki fantasy i jest Century spełnia moje wymagania, jeśli chodzi o przyjemną alternatywę spędzania niedzielnego wieczoru. Świat pełen sekretów i paranormalnych zjawisk stopniowo buduje nastrój, który narasta wraz z każda przeczytaną stroną. Jak to lubię powtarzać z moimi kolegami: to się ceni.


  Cytując mojego kolegę: "Od życia nic Ci się nie należy, zresztą tak jak i mi, ono za darmo nic nie daje, musisz być zawziętym i ciężko pracować żeby coś osiągnąć, taka jest okrutna prawda".  Te słowa usłyszałem od niego na pierwszym swoim treningu i na prawdę głęboko wziąłem do siebie.  Kiedy miałem problemy z sercem, bardzo pomógł mi mój dobry przyjaciel ( dobrze wie, że to o niego chodzi ), wyciągał mnie na bieganie, wspierał mnie gdy nie miałem ochoty trenować, ma wielkie serce i jest bestią na macie :D . Powoli wracałem do siebie choć z początku wypluwałem płuca. Dzięki bracie :). Przechodząc do meritum sprawy, każdy z nas ma momenty zwątpienia, przechodzimy przez nie każdego dnia. Czy to jakaś trudna  klasówka, stres przed zawodami lub kłótnia z chłopakiem/dziewczyną. Teraz czas na okrutną prawdę: od oglądania motywacyjnych filmików nie wyrzeźbi wam się idealna sylwetka, nie nauczycie się biologii itd. Jeśli na prawdę chcesz coś osiągnąć po skończeniu czytania tego wpisu pójdziesz biegać, uczyć się albo projektować ubrania, rysować i robić to co na prawdę kochasz. Jeśli ci to sprawia przyjemność to nie porzucisz tego jak pewnie większość rzeczy, których się chwytałeś/chwytałaś. Musimy przeć do przodu i być dobrymi ludźmi, nie po trupach, ale walczymy zawziętością z okrutnym życiem.

PS.: Wiem koledzy, że tak jak wczoraj ciężko się ze mną bawić, cały czas narzekam, patrze na ludzi spod zmrużonych powiek i jeszcze wprost mówię im nieprzyjemne rzeczyBardzo doceniam to, że mimo wszystko staracie się mnie gdzieś wyciągnąć i robicie to bezinteresownie. Z tego miejsca chciałem podziękować wam za to, że jesteście i wiedzcie, że bez was to życie byłoby mało warte.
                                                                                                                         ~Okwezrd

                                              Autor: Heski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz