sobota, 24 maja 2014

Poznanie

   Poznawanie nowych osób jest ciekawe, lubię to robić bo od każdego człowieka niezależnie od wieku, płci i rasy można wyciągnąć coś pozytywnego. Osobiście lubię, gdy jestem na wakacjach rozmawiać z obcokrajowcami i jest to dla mnie ciekawe doświadczenie tak samo jak podróżowanie. Jedną z fajniejszych sytuacji była moja rozmowa z pewnym Grekiem. Wybraliśmy się w podróż na plaże i nie mogliśmy trafić, więc gdy w końcu zobaczyliśmy jakichś ludzi, zatrzymaliśmy się żeby spytać o drogę. Był to starszy człowiek, który po prostu miał wszystko gdzieś i siedział z kolegą popijając raki. Podeszliśmy do niego z mapą i zaczęliśmy po angielsku pytać o wskazówki dotyczące dojazdu w dane miejsce. Machaliśmy rękami  i próbowaliśmy mu pokazać o co nam chodzi, a on chyba proponował nam wódkę. Po kilku minutach okazało się ,że jest to Polak. Beztrosko żyjący człowiek na Krecie, który wyglądał na typowego Greka :)
Podobało mi się to, że tam ludzie żyją bez pośpiechu. Ja osobiście żyje dość szybkim tempem ,szkoła i treningi. Przyzwyczaiłam się do takiego trybu życia i powiem szczerze, że lubię to, chociaż czasem tęsknie za ,,nic nie robieniem''. Wszystko zależy od podejścia i sytuacji, w jakiej się znajduje bo jak mam jakiś ciężki tydzień i nie chce mi się wstawać to treningi są dla mnie straaasznie wyczerpujące, ale i tak uważam to za najprzyjemniejszą część dnia. Sport rozładowuje wszystkie moje negatywne emocje i dzięki temu jestem w stanie pozytywnie patrzeć na świat. Kolejną rzeczą, która pozytywnie wpływa na mój humor to na pewno spotkania z przyjaciółmi i z moim najlepszym chłopakiem, który jest szefem tego bloga. Bardzo wartościowy indywidualista, którego czasem ciężko zrozumieć, ale za to go kocham czyli jaśniej mówiąc za wszystko




                                                                                                                                 

                                                                                                                              Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz