środa, 21 maja 2014

Coraz dalej

   Film na dziś : Podziemny krąg

   Czas szybko mija, wczoraj byliśmy dziećmi, dziś jesteśmy nastolatkami z mnóstwem "ciężkich" problemów, a jutro będziemy schodzić ze sceny życia z uśmiechem lub smutkiem przyklejonym do twarzy. Oj tak, czas leci szybko i nieubłaganie. Śmierć była tematem mnóstwa poezji więc nie ma sensu się nad nią rozwodzić. Doszło natomiast do mnie ciekawe pytanie, mianowicie: dlaczego wierzę w Boga? Powiem szczerze zaskoczyło mnie to pytanie, ale domyśliłem się, że pewnie przeżywa ciężki okres, więc odpowiedziałem zgodnie z własnym sumieniem: "Wierzę, bo gdy ktoś z moich bliskich odejdzie wolę myśleć, że trafił w lepsze miejsce,  a nie przepadł na zawsze. Po śmierci jeśli mam rację, będę szczęśliwy, jeśli nie i tak będzie mi to obojętne, bo trafię w nicość". Nie mam pojęcia czy oczekiwała takiej odpowiedzi, ale chyba ona była najbardziej szczera. Całe swoje "krótkie" jak już zaznaczałem życie, bym się zamartwiał, jestem pewny, że moi bliscy nie chcieliby tego. Wiem, że są także inne aspekty, typu wiara, miłość za Jego poświęcenie.. Można wymieniać i wymieniać. Wiem, że ateiści znajdą milion kontrargumentów, ale skoro ja nie przekonuję was do mojej racji, to wy również zostawcie mnie w spokoju.


   Recenzja filmu : Lone survivor

  Film pokazuje historię żołnierzy ( Seal Team 10 ) stacjonujących w Afganistanie. Akcja dzieje się 28 czerwca 2005 roku. Samotna ekipa rusza na poszukiwanie terrorysty. Podczas misji jednak zostają wykryci przez pasterzy. Żołnierze stają przed dylematem: zabić niewinnych i kontynuować misję, czy też wypuścić ich i z wilków przemienić się w owcę ściganą przez Talibów. Dzieło pokazuję nam męstwo i oddanie amerykańskich obrońców kraju, a także uświadamia nas, że są wartości na tym świecie, które są wyżej cenione niż ludzkie życie.


                                                                                                                               ~ Okwezrd


PS. Dzięki, że czytacie, a jeśli chcecie nas jeszcze śledzić na fb to : https://www.facebook.com/hopefromstreets?fref=ts :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz