piątek, 30 maja 2014

Choć goni nas czas - Egoista

  Film na dziś : Zabójcza Broń

  Dziś zajmę się recenzją filmu " Choć goni nas czas ". Szczerze, dawno nie oglądałem tak dobrego dzieła. Genialna rola Morgana Freemana. Biznesmen i człowiek o przeciętnym statusie majątkowym spotykają się na jednym oddziale w szpitalu. Obydwaj dowiadują się, że są chorzy na raka. Zostaje im jedynie rok życia. Decydują się stworzyć listę rzeczy, które chcą zrobić, zanim odejdą z tego świata. Powoli wypełniają wyznaczone sobie cele. Z początku skłóceni, stają się najlepszymi przyjaciółmi. Nie mam więcej do powiedzenia, trzeba po prostu obejrzeć :
https://www.youtube.com/watch?v=CT0EIVeEcIA








Jestem egoistą, ale na tyle wrażliwym, by dostrzec smutek u innych. Nie mogę się uwolnić od myśli, że jestem gorszy od reszty. Dlatego muszę udowadniać sobie, że tak nie jest. Chcę być najlepszy we wszystkich dziedzinach i dlatego wkładam w nie sto procent siebie, a czasami i więcej. Najbardziej boli mnie gdy ktoś kogo wcześniej pokonałem, rozwinął się na tyle by znów stawić mi czoła. Doprowadza mnie to do białej gorączki. Powoli walczę z tą dewiacją, staram się pogodzić z porażką. Niestety, kiedy ktoś mnie pokona, wchodzi we mnie inna osoba. Daje to sporą motywację, ale też wyniszcza.

                                                                                                                            ~Okwezrd

2 komentarze: