wtorek, 13 maja 2014

Mocne słowa Heskiego

  Dziś ja i Heski rozmawialiśmy o tematach niesamowicie ważnych, w tym także o kobietach. Otóż mój serdeczny przyjaciel stwierdził, że najlepszym sposobem na zdobycie swojej wybranki jest mówienie jej to co dana osoba chce usłyszeć i nic poza tym. Trzeba ją komplementować, wypytywać o różne tematy, które są ściśle związane z jej życiem. Długo na ten temat debatowaliśmy i mój kolega opowiedział się za stanowiskiem: " Jeśli chcesz utrzymać swój związek z kobietą, inteligentnie z nią rozmawiaj o rzeczach, które są dla niej ciekawe". No krótko mówiąc Heski Ameryki nie odkrył, ale bardzo mnie zainteresował, a ja postanowiłem zgłębić temat.  Pytałem wielu dziewczyn co one sądzą o tego typu zachowaniach, ale wszystkie jednogłośnie stwierdziły, że jestem w gigantycznym błędzie one wolą szczery związek oparty na gruntownej prawdzie. Powiedziały też parę innych słów, które przez wysoką kulturę osobistą nie przytoczę :D . Zastanawiałem się, która ze stron ma więcej prawdy w swoich słowach, mam nadzieję, że Atelier rzuci więcej światła na tę sprawę. Jednak moim zdaniem obie strony mają trochę racji, ale dziewczyn jest tyle ile gwiazd na niebie więc ciężko powiedzieć kto jednoznacznie mówi prawdę. Jednak dobrze wiem, że najlepiej się słucha tego co chce się usłyszeć i jest ta opinia dla nas przychylna. Tym miłym akcentem życzę miłego dnia i pozdrawiam :D


                                                                                                                    ~ Okwezrd

 Autor: Heski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz