sobota, 28 czerwca 2014

Poparzenie trzecie

Film na dziś: Piraci z Karaibów Numero Uno
  Dawka piorunujących informacji o polskich, rządowych przekrętach terroryzuje internet. Nie mam sił tego komentować. Jeśli myśleliście, że ten kraj nie jest manipulowany przez grupę rządzącą, to jest to poparzenia stopień trzeci. Wasze skóry są przysmażone jak chomik.. W mikrofali na yt. Co poradzić taki mamy klimat - cytując klasyka. No szkoła skończona, świadectwo odebrane, pierwsze wakacyjne spotkania zaliczone. Nie dociera do mnie jeszcze ten letni nastrój, ale kiedy już się wpakuje w moje ciało do z pełną siłą.
  Apeluje do was byście byli dość roztropni. Nie pili za dużo i coś tam. No wiem. Pożartowaliśmy. Pewnie ostro będziecie dawać w palnik, ale co poradzić.

Autor: Edyta

  Ja z Heskim, nasze złote świadectwa odebraliśmy. No prawie.. On będzie jeszcze musiał zdać parę rzeczy, ale cóż. Ostatnio, mój charakter staje się coraz bardziej wybuchowy, a Bóg każe mi myśleć jak dorosły. Nie mam żadnych zmartwień, a coś przestawia mi się pod kopułą, co poradzić. Wczoraj z moim kolegą Krystianem zobaczyliśmy jak nasi przyjaciele się zmienili. Przez parę lat wszyscy odwróciliśmy się od siebie. Każdy poszedł w inną stronę, choć cytując Palucha "Kiedyś byliśmy jak szlugi z jednej paczki". Nie ma w nas radości. Wypaliliśmy się? Udawane uśmiechy i zbijane piątki tylko z jakiejś wewnętrznej potrzeby. Jedni szukają miłości, inni już w tym wieku, od problemów uciekają przez dolinę wódki. Dobra. Koniec tego jojczenia, bo się tu zaraz wszyscy powiesimy i będziemy dyndać w Dolinie Wisielców. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz